有什麼粵語的四字物品?

時間 2021-05-11 15:49:41

1樓:史提芬

四字物品?

【無厘頭尻】都算係系物品啩。

肯定系,除非唔系。

不過【無厘】:冇嚟,因粵語區「嚟」會有另一種普遍嘅讀法:「釐」。

因為廣東話受其他文化影響,喺人民群眾中書寫冇「正字」嘅意識,我身邊有朋友會寫作「離」、「籬」等。如「今日過離我屋企玩啦」。不過一般會預設為「嚟」。

【頭】:好簡單,指頭、首、前部等。

【尻】:尾部。

無厘頭尻即指無頭無尾,令人難以理解。而不是指無厘頭的隱私部位。所以,佢唔系乙個物品。

周星馳被採訪時話,為左避免誤會為粗口,都系唔用到最後乙個字喇。於是大眾今日亦都習慣咗「無厘頭」三字。唔知Ben Sir嘅《最緊要正字》有冇講過呢。

正題嚴格嚟講,四字物品,可能有以下:

一殼眼淚:傷心

戙高床板:不眠不休

單料銅煲:好易滾,好易熱,引申人冇矜持。

花溪龍船:借人威

陳村碼頭:逢賭必啱

荷蘭水蓋:勳章

冬瓜豆腐:遭遇不測

黃綠醫生:詐騙,不學無術

沙漠梟雄:塵夾冇水

手打,有錯請指教。另外問問題主,題目中嘅「秋宥煙記」咩意思?簡單嘅抽油煙機?

有哪些有內涵的四字短句?

南城舊夢 人的一生要瘋狂一次,無論是為乙個人,一段情,一段旅途,或乙個夢想。願所有的後會無期,都是他日的別來無恙。一些事,只配當回憶。一些人,只能做過客。 很高階 成熟不是心變老,而是眼淚在眼裡打轉卻還保持微笑。人之所以活得累,是因為放不下架子,撕不開面子,解不開情節。悲傷不必弄得眾人皆知,除非你真...

什麼叫成長?四字短句?

啦啦啦啦 鮮衣怒馬,無關風月 不言悲喜,沏茶吟風 所求之物,力爭朝夕 回望過往,淺笑釋之 他人戲言,聽而作罷 星和月明,得寬己身 我心如雲,草長鶯飛 退可撫家,進能逐名 長行此間,能善則善 不以物喜,不以己悲 安聽塵語,一笑而過 面若清風,可有可無 天開海岳,胸襟氣魄 清風徐來,水波不興。行路多難,...

有哪些高質量的四字短句?

Arms 最近在看詩經,摘抄了一些分享 百爾所思,不如我所之。如切如磋,如琢如磨。它山之石,可以攻玉。如臨深淵,如履薄冰。衙門之下,可以棲遲。豈曰無衣?與子同袍。投我以桃,報之以李。高山仰止,景行行止。殷鑑不遠,在夏後之世。靡不有初,鮮克有終。中心藏之,何日忘之?縱我不往,子寧不嗣音?毋逝我梁,毋發...